Saturday, January 15, 2011

KARAU

-there is a say" when there are two ppls,there always be the third...."
but when u said when there is three? what will happen to the third?
as aisyah always told us that the beauty of the words is on how it is intepreted by ppl differently one and anther..

- mr scholar,cpt2 la masok...poket da kontang macam sahara..tp bejalan kesane kesini x ingat dunia.(oh ini xde kne mengena dgn yg di atas)

dulu bila yk masalah aku akan byk makan..hasilnye mmg memuaskan.dan kemudian aku jmp lg satu benda yg aku sush nak tgglkan iaitu..ROKOK,satu kotak satu hari.....aku xnak mati cepat!!!!tp aku ssh nak tgglkan ..sbb aku byk berfikir,dan diam ku itu memikir.pikir dan trus memikir..macam2.susahlah camni..

aku pemendam..ya..aku simpan dan akan simpan selagi ade ruang utk aku menyimpan.

walau pon menulis disini ade yg blom tertulis dan takkan aku tulis..kerana itu sudah aku tulis d pasir td dan ia hilang d padam ombak.ia..x semua itu aku tulis.gelak aku kekdang bermaksud tangisan dan tangisan aku adalah tawa..itu aku.semakin rapat semakin ade jurang.kerana aku mahu tahu itu ada batas yg aku xkan sesal sampai aku mati.

No comments:

Post a Comment