Monday, January 17, 2011

brother n sister hood

klu btul ade kelhiran selepas kematian bak kepercayaan hindu...(mstla aku bukan hindu)
aku nak ktorg jadik adek bradek d klahiran akan dtg..boleh dok serumah ngn kakak kat tropicana village..hahaha
selain kluarga..aku ade dua org ni ...ade lagi..tp xde gamba nak letak..

kakak NGO n assistant dye..:aisyah n roshna.haha.klu buang sampah merata dan2 tu jgk dorg bg ko public lecture..haha

opah dan atuk...ain ngn akub la...dalam cite ni aku ngn mumu upin dan ipin,ain opah n yen kak rose,akub lak SEPI.sepppi GO!!

dalam cite ni aku lone ranger,sbb mumu ngan aku slalu geng buli aku ngn yen..
ye,aku x bleh lupa dorg yakinkan aku yg aku ade barah payudara.fgs!!!!!!aku da siap ajak dorg nak wat mamogram lagi!!!ape jadah?

ijat...dye ni kakak mafia,klu sape cari pasal ngn korg leh halo2 pompuan ni dy bleh kasik settle.ngn abg dy santos..klu korg jmpa santos ni prot kebas sebab gelak,haha.

nume...x boleh lupe satu tyme balek dri lcct lpas anta akub,smntara menunggu waktu imsak nume ade xtvt yg bleh wat org x senang duduk..dy pandai wat lap dance...hahaha.jgn cabar nty nume buat..aduyai..

ibal...ni lagi sekor,satu klas ngn dy ngn mumu mcm nightmare kot sbb dy ngn mumu slalu ade idea bernas tgn x duduk diam sampai madam pon leh wat x tau sbb dorg ape kesah,dalam klas ke ape ke ,yg penting kacau tetap kacau..

No comments:

Post a Comment