Saturday, September 5, 2009

hari yang baik...

alhamdulillah,arini aku sgt heppy sbb dpt berbuka dgn kawan2 n senior2 mumu yg sgt happening kat umah kak faiz..
thanx kak faiz sbb kenyang sgt n 4 being a very good host..
spt biasa syafa mjadi penghibur yang perform angat!
esok umah abg hairi plak...
makin tembun la aku mkn free...hahaha.


arini aku msg2 ngn CC(cokelat celop)...
temankan die xtdo nk siapkan assment konon2 pdahal aku nak memancing..
aku tny dy xde boyfren ke?
dy jwb mls nak kapel...
aku down skjap..
tp mumu ngan akob kate,mule2 mmgla mcm 2 tp bnd boleh d ubah...hehe..
dy pon ske karipap,sbb aku ni hantu karipap...aku suroh dy blaja wat karipap nty aku jual tp klu dy wat 100 aku jual 50 je yg lbh 2 msok dlm prot aku..
dy gelak...(tp dlm msg...)
aku dpt byg mst manis gle dy tgh gelakk....
aku bebunga x ingat cam nak lari 100 meter(tp xbleh sbb aku sempot)


kwn2...
especialy mumu...
thanx sbb korg byk bg aku dorongan dan nasihat utk tros usaha..

3 comments:

  1. OMG CAPS LOCK!


    kau ni dah berbunga-bunga sangat ni syam.
    kau dah berubah. huuuuu.

    ReplyDelete
  2. walaupun akak dh patah hati sbb xdpt nk ngorat ko,akak tetap bagi sokongan yg mantap!!!yg penting hati bahagia..=)

    ReplyDelete